Przepowiadanie pogody, Survival
Na dziś - DC 10
Na jutro - DC 20
Na pojutrze - DC 30
Burza
-8 do testów ataków na dystans.
-8 do testów Perception.
-2 do testów Acrobatics.
-2 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 75 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Burza śnieżna
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
-4 do testów Acrobatics.
50 % szans na zgaszenie źródeł ognia takich jak świeczka lub pochodnia.
Istoty znajdujące się dalej niż 5 stóp (jedna kratka) mają concealment (20 % miss chance).
Częściowe zachmurzenie
Brak efektów.
Czyste niebo
Brak efektów.
Deszcz (ulewa)
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-2 do testów Acrobatics.
-2 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 50 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Deszcz ze śniegiem
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
-4 do testów Acrobatics.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia, 75 % szans że zgasi też chronione, takie jak latarnia.
Gołoledź
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów Acrobatics
Mgła
Istoty znajdujące się dalej niż 5 stóp (jedna kratka) mają concealment (20 % miss chance).
Mżawka (lekki deszcz)
-2 do testów ataków na dystans.
-2 do testów Perception.
Gasi automatycznie źródła ognia takie jak świeczka lub pochodnia.
Pada śnieg
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
-4 do testów ataków na dystans.
-4 do testów Perception.
-4 do testów Acrobatics.
-4 do testów Acrobatics.
Pochmurnie
Istoty z light blindness oraz light sensitivity mogą poruszać się bez kar po powierzchni.
Niebo jest też pochmurne automatycznie podczas deszczu, śniegu, burzy itd.
Niebo jest też pochmurne automatycznie podczas deszczu, śniegu, burzy itd.
Przelotne deszcze
50 % szans, że akurat pada, następny test za 1d4 godzin. Jeśli pada, efekt jak deszcz.
Przelotny śnieg
50 % szans, że akurat pada, następny test za 1d4 godzin. Jeśli pada, efekt jak śnieg.
Stary śnieg
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).
Stary śnieg
Trudny teren (każda kratka kosztuje dwa punkty ruchu).